דפים

יום שני, 24 באוגוסט 2015

בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב שידור ישיר


בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב: אבישי כהן יפתח, שיימן ויחזקאל לא בסגל - הערב ב 21:00 בערוץ 1.

לצפייה במשחק לחצו:

בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב צפייה ישירה


המגן לא ייכלל ב-18 שיתלבשו למשחק שיחתום את המחזור הראשון, מדיונדו עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים. נס זמיר צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור של סלובודן דראפיץ'. מעל ל-20 אלף צופים צפויים להיות בטדי.


בית"ר ירושלים ערכה אתמול (ראשון) לאחר האימון המסכם ארוחת גיבוש לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב (שני, 21:00, ערוץ 1). כ-16,000 צופים הבטיחו את מקומם באיצטדיון כאשר ההערכה היא כי מעל 20 אלף איש יהיו במשחק. אוהדי הפועל תל אביב יישבו ביציע הדרומי ורכשו כבר 2,400 כרטיסים. בית"ר תעלה בהרכב עם שני קשרים אחוריים, קלאודמיר ופאבלו דה לוקאס. אבישי כהן ונס זמיר ישחקו בכנפיים ועומר אצילי ישחק מאחורי דובב גבאי. מאמן בית"ר דראפיץ' הראה לשחקנים את התנועה של שחקני הפועל והתמקד בקלאודיו בומבה. בבית"ר שמו דגש גם על הבעיות בהגנת הפועל תל אביב והקושי שלה להתמודד עם לחץ.

מהצד השני ובצל ההפסד בשבוע שעבר והידיעה שבטדי אמור להיות משחק קשוח עם הרבה אמוציות, מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב, כשהמפתיע ביניהם הוא הדחתו של שמואל שיימן מהסגל. מנדיונדו עשוי לפתוח במערך של שלושה בלמים: אדי גוטליב, איאד אבו עביד ולוקאס וינטרה. בהפועל הייתה התלבטות בין איסו לינגאנה לבין עומרי אלטמן, אך נראה שאלטמן זוכה לעדיפות. גם שגיב יחזקאל ורמזי ספורי ישבו ביציע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה